miercuri, 8 august 2012

Pandispan pufos cu prune


Intr-o seara, avand pofta de ceva dulce m-am apucat sa fac 
o prajitura cu ce ingrediente aveam in casa. 


Ingrediente :

- 6 oua
- 300g faina
- 300g zahar
- 4 linguri apa clocotita
- 4 linguri ulei
- 1 plic praf de copt
- 1/2 lingurita de scortisoara
- 5-6 linguri de compot (dupa preferinte)
- 15 prune



Inainte sa ma apuc de prepararea pandispanului am taiat prunele  si le-am presarat cu o lingura de zahar si un pic de scortisoara.





 Ca sa fim siguri de reusita pandispanului trebuie ca ouale folosite sa fie la temperatura camerei,
 nu tocmai scoase din frigider.
Separam albusurile de galbenusuri. Cu mixerul batem bine albusurile. 
Adaugam treptat zaharul si apa clocotita , amestecand 
pana se topeste de tot zaharul, apoi adaugam galbenusurile si uleiul. 

Faina o amestecam cu praful de copt si o adaugam treptat
 in compozitie, amestecand cu o lingura de lemn .




Aluatul obtinut il turnam intr-o tava tapetata cu hartie de copt, iar deasupra asezam prunele. Pentru ca imi place mult scortisoara am mai presarat putina peste prune si dupa ce le-am asezat in tava. In locul prunelor putem folosi orice alte fructe.
Dam tava la cuptor pentru 15-20 minute, la foc mic spre mediu. Cuptorul a fost incalzit in prealabil.

 Eu am folosit o tava de 25 cm x 37 cm si pandispanul mi-a iesit destul de gros. Dupa preferinte, puteti folosi o tava de dimensiuni mai mari.

Dupa ce s-a racit un pic pandispanul l-am insiropat cu cateva linguri de compot 
si l-am servit ornat cu frisca.

Pofta buna !










3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...