sâmbătă, 8 septembrie 2012

Cremes rapid




Tot din categoria deserturilor rapide face parte si aceasta reteta de cremes fals. La preparare am avut si un mic ajutor de bucatar: fetita mea, care a fost foarte incantata de prajitura.


Ingrediente:

- 400 g. biscuiti
- 4 plicuri de budinca de vanilie/frisca
- 2 l. lapte
- 2 plicuri de gelatina
- 200 ml frisca
- 12 linguri de zahar
- caise din compot



Preparam budinca conform instructiunilor de pe plic, cu 2-3 linguri de zahar si 500 ml de lapte pentru fiecare plic. Eu am folostit 2 budinci de vanilie si 2 de frisca. Cand am preparat cea de frisca am vazut ca e cam moale, asa ca la cea de vanilie am adaugat gelatina
 (1 plic gelatina la 2 plicuri de budinca).
Dupa ce am luat budinca de pe foc am adaugat si cateva caise maruntite (din compot). 

Intr-o tava (24X35 cm) tapetata cu hartie de copt asezam un strat de biscuiti, peste care turnam budinca calda, nu fierbinte. Lasam sa se mai raceasca, timp in care preparam frisca si radem/macinam restul de biscuiti.




Intindem frisca in tava si presaram pe toata suprafata biscuitii rasi.
 Eu am dat biscuitii pe razatoare si apoi i-am cernut prin sita ca sa fie cat mai fini.

Inainte sa il servim, dam cremesul la frigider pentru 30 minute.

Pofta buna !






2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...